Επιστροφές και αλλαγές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα έως 14 ημέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία.
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
Στο δέμα της επιστροφής πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς (πρωτότυπο ή αντίγραφο).
Επιστροφές Προϊόντων / Αλλαγές
H διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων είναι η εξής:
- Συσκευάζετε προσεκτικά τα προϊόντα που θα επιστρέψετε μαζί με την απόδειξη αγοράς (πρωτότυπο ή αντίγραφο).
- Γράφετε σε ένα απλό χαρτί
- Το ονοματεπώνυμο σας
- Το τηλέφωνο επικοινωνίας
- Το λόγο της αλλαγής
- Τα προϊόντα που επιστρέφετε και τα προϊόντα που επιθυμείτε να παραλάβετε
- Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο προϊόν πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει ή εάν το έχετε ζητήσει, σας επιστρέφουμε τα χρήματα στο λογαριασμό που μας έχετε γράψει.
- Η μεταφορά των προϊόντων από και προς εσάς γίνεται με δική σας χρέωση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε courier σας εξυπηρετεί και να πληρώσετε τα μεταφορικά απευθείας στον διανομέα.
Εναλλακτικά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας έχουμε εξασφαλίσει ειδικές τιμές από την ΕΛΤΑ
Το κόστος και για τις δυο αποστολές (παραλαβή και παράδοση των προϊόντων) ανέρχεται στα 4,80 €. Εφόσον θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία:
- Επικοινωνείτε με το κατάστημα της ΕΛΤΑ της περιοχής σας για να παραλάβουν το δέμα σας
- Η αποστολή του δέματος γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δική μας, δεν πληρώνεται τίποτα στο courier)
- Μόλις ολοκληρωθεί η αλλαγή θα σας στείλουμε τα προϊόντα που μας έχετε ζητήσει με χρέωση 4,00 € αντικαταβολή
Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ενημερώστε μας εντός 24 ωρών στο +30 22730 86086 & +302103008023
Προσοχή : Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία Courier μέσα στις επόμενες 8ώρες ώστε να αναλάβουν την ευθύνη. Αλλιώς δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή.
Κατά τη διαδικασία επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για νέα ή μελλοντική αγορά , είτε επιστροφή χρημάτων προς εσάς.
Στη περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν:
- Επικοινωνείτε με το κατάστημα της ΕΛΤΑ της περιοχής σας για να παραλάβουν το δέμα σας
- Η αποστολή του δέματος γίνεται με χρέωση παραλήπτη (δική μας, δεν πληρώνεται τίποτα στο courier)
- Η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί από εμάς το συντομότερο δυνατόν.
Εξαιρέσεις από την επιστροφή
Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές με προϊόντα που έχουν άμεση επαφή με το σώμα όπως επίσης γυαλιά ηλίου, συσκευές που έχουν αποσφραγιστεί οι ετικέτες ασφαλείας (π.χ κινητά τηλέφωνα), τηλεοράσεις και παρόμοια προϊόντα , εκτός εάν είναι ελαττωματικά, όπου ισχύει η εγγύηση του προμηθευτή/κατασκευαστή. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Εταιρείας μας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων
Ενημερώνουμε τους αγαπητούς μας πελάτες ότι δεν είναι εφικτή η επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων και η αποζημίωση / επιστροφή χρημάτων στον πελάτη.
Προς ενημερωση των χρηστων:
Η εταιρεία Niotisservices διατηρεί αποθήκες εντός Ελλάδας και ΕΕ, σε ορισμένες περιπτώσεις ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει απο τον αναγραφόμενο χρόνο της σελίδας όπου υπάρχει η ετικέτα “Παράδοση 4-10 ημέρες “λόγο καθυστερήσεων όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες ,εκτελωνισμό η αργίες στις περιοχές που εδράζονται οι αποθήκες της εταιρείας.
Οι ακυρώσεις των παραγγελιών γίνονται μονό τηλεφωνικά.
Τα προϊόντα των παραγγελιών που απαιτούν 4-10 εργάσιμες δεν επιστέφονται αν δεν υπάρχει λειτουργικό σφάλμα καθώς τα συγκεκριμένα προϊόντα εισάγονται κατόπιν παραγγελίας του εκάστοτε πελάτη
Παραγγελιες με εξοφληση μεσω ατοκων δοσεων δεν δυναται να ακυρωθουν και να γινει επιστροφη χρηματων καθως και υπαναχωρηση.
Η αποστολή των παραγγελιών με μέθοδο πληρωμής “αντικαταβολή” αποστέλλονται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας εκπρόσωπου της εταιρείας μας με το πελάτη, εάν η κλήση επιβεβαίωσης δεν απαντηθεί τότε στέλνετε αυτόματα στο πελάτης μέσω email και sms ενημέρωση που αναφέρει στο πελάτη να επικοινωνήσει με το κατάστημα ώστε να επιβεβαιωθεί η παραγγελία του,εαν ο πελάτης δεν καλέσει στο διάστημα 48 ορών τότε η παραγγελία ακυρώνετε
Στη περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων :
- Γράφετε σε ένα απλό χαρτί ότι επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας , τον αριθμό λογαριασμού IBAN, το όνομα δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός. Θα πρέπει να μας αποστείλετε το προϊόν μόνο με courier και δικά σας έξοδα
- Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες και αφορά το κόστος αγοράς των προϊόντων
Η διεύθυνση αποστολής των επιστροφών είναι:
ΜΑΛΑΓΑΡΙ ΣΑΜΟΥ – ΣΑΜΟΣ ΤΚ-83100
Τηλέφωνο:(+30) 22730 86086
Email:[email protected]
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνηση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας